Stockholmsshoppat

Först bara: Bloggen kommer nog ändra bakgrund lite då och då nu i början, tills jag har bestämt mig. Alla åsikter mottages tacksamt!

Så shoppingen då. Under långhelgen i Stockholm spenderade vi väldigt lite tid i affärer, desto mer på muséer. Trots det kom vi hem med en hel del nytt. Jag handlade några presenter åt både Vincent och Claudia som de ska få på sina födelsedagar. Pieter köpte Solsidan på DVD och ett par Rocky-seriealbum (Martin Kellerman har f ö vernissage på galleri Se här i Falun idag!). Förutom presenterna (som så klart är hemliga) blev det även detta:


Kläder åt Claudia - ett par vråldyra (nåja) sommarhängslebyxor från underbara klädmärket Aya Naya, som jag hittade när vi var och fikade på Baby Revolution, och så Pippiklänningen (på halva-priset-rea) från Junibacken. Vincent fick två små minigosedjur, aka gå-ut-från-Junibacken-mutor som fått sova i hans säng sedan dess. Åt mig blev det ett par fina små plåtburkar från BLAFRE, också de inhandlade på Junibacken. Får se vad jag ska lägga i dem, sygrejer kanske.

kommentarer
av: Sigrid

Jag tycker att det är jättefint och lagom mönstrat som det är nu, med hjärtana och kryssen :)

2011-03-27 @ 19:18:29
URL: http://sigrida.blogg.se/
av: Maria Adolfsson

Den här gillar jag bäst av de jag sett, men den är lite ljus. Tycker det skulle behövas kanske en ram som gränsar av bakgrunden från bloggfältet så det blir lite mörkare kanske?



Kram Maria

2011-03-27 @ 19:42:23
URL: http://jazus.wordpress.com
av: Emma H

Jag gillar den här bäst hittills också. Hm ja en ram kanske skulle vara bra, det ska jag klura på! =)

2011-03-27 @ 22:11:52
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Sandra - mamma till Molly

Nu när jag läser via datorn (läser man via mobilen ser man inte bakgrunden) vill mina ögon mest fokusera på mönstret i bakgrunden. Fast jag har ju det synfelet att mina ögon har svårt att fokusera och får det svårare att läsa med tanke på dyslexin och då blir det jobbigt om det finns saker runt om som distraherat för mycket. Annars är din blogg så vårfräsch och mysig! :D Bra jobbat! :D

Som någon sa skulle nog en ram bli bra för att skärma av :)



Åhh Pippi-klänningen har jag kikat på ett par gånger på nätet. Riktigt härlig! :D

2011-03-27 @ 22:38:26
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0