Då var Vincent nästan ett

Imorgon börjar juni, och på fredag fyller vår allra käraste lilla flicka ett år. Crazy world.


Idag efter jobbet och efter lite barnbus och en snabb middag så cyklade jag till vårt hus och provmålade fyra färger och klurade över vilken som fungerar bäst tillsammans med den tänkta sovrumstapeten. Annette (min mamma) var med och sällskapade och smakrådade. Tror det kommer bli en svagt vaniljgul nyans på de väggar som inte får tapet.

Cyklade hemåt igen och släppte iväg Pieter på en efterlängtad springtur. Jag har gjort tårtfyllningar till Claudias lilla födelsedagstårta (jag har en plan!) och bakat en till plåt småkakor, bland annat.

Måste bara visa min andra älsklingsgos alldeles precis innan han fyllde ett år. Sötungen:


Nu tänker jag hoppa i säng, klarar det nästan innan tolvslaget. Starkt jobbat. En tredygnssovning skulle jag behöva, det ligger högt upp på önskelistan...

kommentarer
av: gammalmormor Maj-Britt

2011-06-01 @ 22:33:54
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: gammalmormor Maj-Britt

Så härligt att läsa ditt inlägg med alla dessa fina bilder och så söta barn ni har dom är sååå jättegulliga Vincent och lilla Claudia och så roligt att jämföra när dom båda är i 1-årsåldern, jag tycker inte dom är så lika varandra precis!

En stor kram till hela familjen från gammalmormor Maj-Britt! Lycka till med flytten till det nya huset!

2011-06-01 @ 22:43:03
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0