Tre av valen - badkar, tvättställ och kran

Vi var tvugna att pusha fram Claudias middagssovning ett par timmar för att hinna till badrumsaffären igår (igen). Flera val som behöver vara gjorda innan måndag. Det gick riktigt smidigt att komma överrens, överraskande bra nästan. Barnen var visserligen lite överallt men de stod ut rätt bra ändå. 

Här är tre av våra val...

Badkaret är på kampanj just nu så det är 35% billigare än normalt vilket ger ett riktigt bra pris. Känns roligt med den organiska formen, och badkaret är både lättstädat och lätt - gjort i plast och det går utan problem att lyfta upp ena sidan med enhandsfattning. Badkaret hittar du här.

Badrumsskåpen hade jag egentligen gärna haft i trä, men den variant vi fastnade för fanns bara i vitt, svart och ek - och ek är jag otroligt trött på. Så det fick bli vitt ändå. Själva handfatet har en helmysig form, precis så mjuk och svängd som jag tänkt mig. Tvättställsmöblemanget hittar du här.

Jag har länge haft en dröm om en vattenfallskran, och även om den här är något smalare än i min vision så är jag ändå sååå glad över att det blir just en sådan kran i vårt badrum! Det fanns nämligen hela tre olika varianter på kampanj just nu till vettiga priser (även om 2.000:- är mycket pengar, så kan man lätt lägga det tredubbla på en kran). Blandaren hittar du här.

Förutom dessa val så har vi även bestämt toalettstol. Återstår att välja dusch, badkarsblandare och småsaker som toaletthållare, krokar och handdukshängare.

kommentarer
av: Annette

Dusch och krokar finns på Claes Ohlson också.

/Annette

2011-11-21 @ 12:50:46

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0