Måndagslistan again

Det kanske ska bli en tradition ändå, måndagslistan? Jag kör!

Idag är jag glad över att...

... min sneda visdomstand drogs (och sågades) ut imorse, så nu är det gjort. Puh.
... jag fick ett par värdefulla timmar med min älskade son igår på Framtidsmuséet.
... kärestan min är hemma ikväll trots allt. Han skulle jobbat, men vabbar istället.
... jag har två hela olyssnade avsnitt av Mannheimer&Tengby att jobba till.
... clementinerna börjar bli riktigt goda igen för säsongen, mums!

Jennyn är det som samlar måndagslistor hos sig, kila dit och läs om lite mer vardagsglädje!

kommentarer
av: Linda

Skönt att läsa att tanden är väck =)

Och att du har det bra, jag blir så inspirerad av din fina blogg Emma =)

2011-10-25 @ 14:46:29

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0