Fönstershopping - spanat på Kikkid

Jag har ett holländskt favoritmärke vad gäller barnkläder. Det är Kikkid. Som gör så otroligt sköna kläder, i fina färger med fina och smarta skärningar, knäppningar och mönster. Det mesta är urmysigt. Här är bara några exempel (plockade från hemsidan).


Och när de dessutom har så juste stil, färgglatt, egensinnigt och unisex, så måste jag ju göra ett litet hyllningsinlägg här på bloggen. Bra kvalité har de också. Och snygg reklam...



I övrigt är jag rätt deppig just nu, fast utan riktig anledning. Man får väl vara det ibland. Men så har jag i och för sig världens förkylning i kroppen, sover för lite, träffar barnen för lite, och orkar för lite över huvud taget. Lite motivation skulle sitta fint. Fler sovtimmar, mindre godis, mindre dator, bort med allt vad sjukdomar heter och så lite träning på det. Plus några roliga utflykter hela familjen. Det var min önskelista för dagen det.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0