Bokstavstavla - T

Gjorde ett T nu på kvällen. Vad tycker ni? Vill gärna ha lite ärlig kritik. Fungerar den? Vad är bra? Vad är dåligt? Fina eller fula färger?

Eller är det bättre med den lite mildare varianten med blå bakgrund? Eller något annat? Hur känns den?

Kanske istället denna? (eller också):

Tavlan är alltså tänkt att vara 13x13 cm (men kan fås i vilken storlek som helst) och ordet "T-shirt" kan bytas ut mot valfritt namn. Jag har lite andra idéer som jag bara måste få sitta med, t ex "M som i Morotskaka" och "X som i X-box"...

kommentarer
av: Malin

Tyckte dom blev jättebra alla tre! Men jag gillade den orangea bäst! Kändes som att det var mest färg i den. Starkast färg iaf :)

2011-09-15 @ 23:24:11
URL: http://mandarinklyfta.se
av: Sandra - mamma till Molly

I lööööv den sista med cerice färg! ;D

2011-09-15 @ 23:27:23
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Maria Adolfsson

jag gillar den första bäst :)

2011-09-16 @ 17:21:37
av: Cissi

Jag gillade den sista bäst, det är lite mina färger :-) Men de var fina allihopa. Den där X-Boxen ska bli spännande att se!

2011-09-16 @ 18:53:33
URL: http://varldenssotasteida.wordpress.com
av: Emma H

Två på orange och två på gröncerise alltså, intressant. =) Jag får nog göra alla tavlor i flera färgställningar tror jag.

2011-09-17 @ 22:56:05
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: mamma Annette

Jag tyckte bäst om den första med lite starkare färger.

2011-09-19 @ 10:40:53
av: Lisa

Jag gillar den översta bäst, samtidigt som bakgrunden lite "tar över" så att tröjan känns som den går in i bilden snarare än sticker ut, om du förstår hur jag menar.. Har du testat att göra bokstaven i en mörkare färg än bakgrunden, eller är det vit som är din bokstavsfärg genomgående? Tycker bokstaven syns bäst på den sista tavlan,även om jag inte blev jätteförtjust i den rosa färgen. Gillar orange skarpt! Som sagt, svårt med färgställningar som passar alla : ) Men jättefin design!

2011-09-19 @ 19:53:04

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0