Födelsedag och presenter

Igår firade vi min pappa som fyllde år, firade med blommor, hemlagade köttbullar (ála min mamma) och hempysslade presenter (bland annat).


Det är skyltar att hänga vid handdukarna på badrummet. Alla har två sidor med de närmstas namn och "gäst". Jag har gjort dem i cernitlera, ritat med permanent penna och sat i en tunn ståltråd med lite pärlor på. Värst vad pysslig man kände sig nu då. 

Aries följde med hem till mina föräldrar. Hon är allt bra rolig - och trevlig - ibland. Kul att vi bor så nära varandra nu, och det är verkligen ett helt universum som har öppnats för den lilla katten. Hon gjorde sig hemmastadd och la sig i fotöljen att sova. Följde sedan med oss hem när det var dags. Katt eller hund? Det är frågan.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0