Fönstershopping - spanat på Villervalla

Jag strök namnlappar i kläder igår, massor av Vincentkläder, och är det en sak han verkligen inte behöver så är det tröjor. Så nu måste jag verkligen se till att inte köpa just tröjor. Till exempel ingen av de otroligt fina långärmade här under. Nggg. En ny pyamas däremot skulle han verkligen behöva. Hans mjuka och fina Villervalla-pj i stl 86/92 som han haft i nästan två hela år är både liten, sliten och trasig. Kanske lika bra att klicka i en till kundkorgen på en gång...

För den här veckan är det visst fri frakt hos Villervalla, farliga grejer för åh vad mycket fint de har! Jag kan inte låta bli lite mer klädspaning, det här skulle jag vilja ha om jag fick härja fritt:


Kanske något litet åt lillasyster också, som t ex den där velourklänningen...

kommentarer
av: Lisa

Jag har också noterat detta med fraktfritt å ser det som en ursäkt att köpa både mössor å tröjor å kanske även nått par byxor åt mina pojkar. :P

2011-09-14 @ 12:40:54
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0