Två ettåringar i gröna byxor

Jag och hon nästan lika gamla och i samma byxor. Flugsvampen sydde min mamma på efter att korten på mig togs. Tröjan är en annan, Claudia har en nättare haka, jag har fler fjuniga lockar i nacken. Annars är det ganska likt.


Just den här jämförelsen har jag velat göra länge, glad att jag äntligen fick till det. Tack till medhjälparen Annette aka mormor som fick springa och placera tokfian på rätt fläck ett antal gånger.


Såg förresten just Sverige förlora mot Ungern i EM-kvalet. Nu är det dags att de skärper till sig för ju närmare EM de kommer desto roligare tycker jag det är att titta desto och fler matcher följer jag. Vill gärna ha ett roligt fotbolls-EM framför mig. Ett med Sveriges landslag i finform.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0