Barnfritt

Igår eftermiddag promenerade jag över barnen till deras mormor och morfar, och gick hem igen för en kväll och natt och morgon helt BF - barnfritt alltså. Skönt, som omväxling. Vi passade på att äta middag länge i lugn och ro. Storstädade huset också, och på kvällen blev det soffan med gott tilltugg och så Friends som vanligt, för kvällen kompletterat av levande ljus i samklang med Earth Hour.


Och nu kom barnen hem igen och jag ska inte sitta här vid datorn längre. Har f ö planen att dra ner mitt datoranvändande. Vet inte hur än, men något typ av schema måste till, och datorfria dagar. Det tar för mycket tid det här. Så nu släcker jag ner och ansluter familjen på övervåningen. Sedan blir det presentshopping på stan med Vims, dagiskompiskalas och oma- och opamiddag resten av dagen.

Tänk om jag lyckades sätta mig med papper och mina promarkers-pennor ikväll...

kommentarer
av: Linda

Åhh, vilken fantastisk dag ni haft <3

2012-04-02 @ 00:44:42

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0