Hem familj energi

Idag var jag nog lite modig, för jag drog iväg på mässa själv med båda barnen (medan Pieter jobbade). Jag hade vunnit biljetter via Me&I (barnkläder) till "Hem familj energi" och chansade på att barnen skulle trivas hyfsat. Och det gjorde de. Vi hoppade hoppborg, plaskade i pooler, gissade mängder och längder i lite olika tävlingar, lyssnade på antik-Peder Lamm, kramade Bamse och annat sånt där man gör på mässor.


Vincent blev så blöt av poolplaskandet att han var tvungen (hrm hrm) att få en ny tröja. Så vi gick en vända till till Me&I-montern och Vincent tyckte bäst om en grön tröja med flugsvampar på så den fick han på sig direkt. Och så smakade vi på korvar och fiskar och bröd och både jag och Vincent tyckte om den rökta regnbågen så mycket att den fick följa med hem och bli middag. Claudia sov en lång stund, skönt det. Och så hade vi Sandra, Daniel och Molly till sällskap. Trevligt trevligt.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0