Alltid lika färgglada Villervalla

Jag har väl inte direkt kommenterat Villervallas höstkollektion än, trots att det var ett litet tag sedan de släppte första gänget kläder ur höstkollektionen (ett till släpp kommer troligtvis i september). Färgglatt som alltid, och i mjuka material och lekvänlig passform. Jag har mixat och matchat en brokig skara plagg här. Det mesta kan matchas med varandra för färgsskådespel, eller med svart eller jeans för att plocka fram ett specifikt plagg. Jag vill ha allt, på ett ungefär.


Den rosa-röd-randiga heldressen föll Vincent pladask för när han såg den på Villervallas hemsida, samma dag som nyhetssläppet när jag klickade runt lite. Han ville absolut ha den, nu och på en gång. Eftersom jag blir arbetslös har jag tvingat ner mitt barnklädesshoppande till ett minimum, men som tur var har barnen goa morföräldrar och Vincent fick sin älskade dress. Och den är precis så fin och mjuk och ljuvlig som vi trodde, jag och Vims.


Önskar mig något svartvitrandigt, en klänning t ex, och gärna lite mörkblå velour, ett par dragkedjeströjor t ex. När plånboken håller för det. =)


kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0