Helgen according to instagram

Min nya mobilkamera konkurrerar en hel del med min riktiga kamera. Inte så konstigt eftersom jag alltid har den med mig. Och eftersom det är så roligt att lägga upp små ögonblicksbilder på fotobloggen instagram (HÄR kan du följa mig på instagram, eller så hittar du mig i smartphonen). Jag fotade ändå en del i helgen med min riktiga stora systemkamera. Fast ingenting är överlagt till datorn än. Så här följer min helg ur instagramarkivet:


Äntligen helg och äntligen Stångtjärnshäng (alldeles för sällan i sommar). Claudia i min gamla klänning. Vi gick igenom gamla sportprylar hos mina föräldrar - sparas, slängas, säljas - och Vincent var riddare i slalompjäxor, ridhjälm och piska flera dagar på raken. En morgon vågade jag låta barnen målarkladda, nästan första gången någonsin skämmigt nog, kritor är nog så kladdigt i min värld av överalltmålande småbarn. Vincent målade Danmark med racerbana och öresundsbro som gick över i Claudias målning föreställande pappa mest och så några små jag, hon och bror. Vi lekte med Vincents bästis, och vi träffade gamla Falugänget (med en i-bilen-somnad-och-synnerligen-svårväckt Claudia). Åt brunsch med min familj medan bror och svägerska var kvar i stan, hoppade lite, ritade lite, och avslutade med klädparty delux, Bling och Me&I i finfin kombo.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0