Brickor!

Här är mina första brickor och grytunderlägg! Provtryck än så länge, men beställning ska det bli. Hur kul som helst att se dem på riktigt! Jag cyklade upp så snabbt jag kunde och hämtade ut paketet idag på eftermiddagen. I Icas postutlämning var det full julrulle, jag som inte ville vänta en sekund på att få slita upp paketet. Övervägde att göra det på plats men höll mig tills jag kom hem igen. Försäljningsstart blir troligtvis i slutet av januari.

Bricka i stl 38 cm - Prickiga elefanter


Bricka i stl 38 cm - Gul katt


Grytunderlägg 21 cm - Lila trollslända

Grytunderlägg 21 cm - Brokig fjäril


Vad tycker ni?! 

kommentarer
av: Linnea

Jag gillade elefanterna! Skulle vilja ha dem i någon coolare färg, typ turkos på ena sidan och gråvitt på andra, eller typ beige/vinröd eller öööh, något som jag tycker om >.<

2012-12-19 @ 23:16:55
av: Linnea

Har nämligen svårt att matcha in ljusgrön/rosa i mitt hem, har liksom inget i en sådan färgskala och det är två färger så jag blir alldeles snurrig... ;)

Svar: Du får helt enkelt hoppas att jag säljer mina brickor som smör i solsken så jag kan ta in fler varianter! =) Det kommer en svart bricka med hel elefant på också! ;)
Emma Henning

2012-12-19 @ 23:17:45
av: Erika

Jag gillar inte den pastelliga bakgrunden på elefantbrickan. Men de andra är sjukt snygga!

Svar: Tack! =D Jag har ju gjort olika färger och mönster och modeller för att de flesta förhoppningsvis ska gilla någon, så tre av fyra är ju toppen! =)
Emma Henning

2012-12-19 @ 23:52:38
av: Martina

jag tycker allt var grymt snyggt gjort:D tror detta kommer gå bra för dig:)

Svar: Tack Martina! =D Ja jag hoppas det, skulle vara så sjukt roligt om jag fick upp någon hyfsad försäljningsnivå.
Emma Henning

2012-12-20 @ 08:46:42
URL: http://beautywolf.blogg.se
av: Fia

Åhh, jag älskar brickan med katten och fjärilsunderlägget! Allt va' fint men detta gillade jag skarpt! :)

2012-12-21 @ 07:06:27
URL: http://sessanfia.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0