Kanske kökshanddukar...

Jag kan ju inte riktigt hålla mig... Igår på julmarknaden vid Falu gruva stod en tjej och sålde brickor och lite annat vid ett stånd. Hon var så trevlig och hjälpsam när jag kom med mina frågor (jag studerar numera alla brickor och brickförsäljare jag får syn på), och av henne fick jag också namnet på ett företag som trycker diskhanddukar och lite andra sådana produkter. Så nu har jag fått offert från dem också. Alldeles för roligt för att låta bli. Jag funderar på dessa två...

De screentrycker vilket innebär att startkostnaden för varje ny design och varje ny färg blir en lite större summa, så här satsar jag till att börja med på enfärgstryck och ett eller max två mönster. Tänker också att det är lite kul att fortsätta med elefanten och katten så blir det här som en hel kollektion. Vad tycks?

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0