Tre grytunderlägg

Nu har jag nog bestämt mig för att det får bli tre grytunderlägg också (plus brickorna), men inga glasunderlägg i första beställningen. Kör på dessa tre tror jag... Vad tycker ni, rätt val? Bra färger? Och vilken form - rund eller rundat trekantig?
Jag gillar trekanten men den är lite knepigare vad gäller mönsterpassning och troligtvis måste jag ta en större modell då eftersom mittytan blir mindre än med den helrunda. Det påverkar både priset på själva produkten och på de emballage jag ska köpa in.

Tack! återigen för att ni kommenterar. Jag svarar sällan enskilt, men läser allt och tar till mig!

kommentarer
av: Isabell

Jag tänker att de runda passar bättre till de två översta, men det var väldigt snyggt med den trekantiga fjärilen. Antar att du måste välja en form för alla?

2012-12-06 @ 16:32:55
URL: http://bellatrixofix.blogg.se
av: Lasse

De är så fina, men jag saknar katten. Sen undrar jag över bakgrunderna, spec den under (3) - är de fria att använda (för jag antar att du har hämtat dem någonstans). Jo, jag gillar faktiskt de trekantiga. De ser ut som trekantiga hjulet på Teknoland (med konstant avstånd från topp till botten när det rullar) som du kanske minns.

2012-12-09 @ 19:50:49
av: Annette

Jag håller med Isabell angående formen. Just fjärilen hade varit fin till den trekantiga formen.

2012-12-09 @ 19:58:01
av: Emma H

Lasse, jag har ju redan svarat dig live men skriver här också ifall någon läser och undrar - jag gör allting själv, även bakgrunderna. Så de är ju fria att användas av mig och ingen annan. =)

Isabell och Annette, ja jag håller med om att fjärilen passar på den trekantiga men det är samma form för alla som gäller, i alla fall nu första gången.

2012-12-09 @ 23:18:13
URL: http://sitamoia.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0