Finger in the nose + Mini Rodini

Det får gärna vara vinter ett liiitet tag till. Lagom länge för att jag ska hinna åka skidor en gång till. Lagom länge för att mina barn ska kunna åka hundrametersslingan i Barnens Skidspel om ett par veckor och passera drickalagningen halvvägs. Lagom länge för att mina lungor ska få andas några fler andetag av krispigt kylig luft. 

Men sedan vår! Och då kan jag ju inte låta bli att sucka habegärligt över de här fina färgerna (gula manchesterbyxor liksom!) och tröjorna som jag vet att mina blekarmade barn skulle älska att springa runt på gatan utanför vårt hus och jaga varandra i.


Tröjorna är från prydligt busiga Finger in the Nose och byxorna från mina just-nu-favoriter Mini Rodini (lite tjatig jag är va?). Och allt finns att köpa hos Oii barnkläder om man snabbar sig, för de går nog åt som snö i vårsol.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0