Fyrtio minuters VAB

Tisdag och onsdag i förra veckan var jag hemma och vabbade eftersom Vincent hade sådan rosslig hosta. Vi hade ett par lugna sköna dagar hemma, jag och barnen. Tog fram kameran en stund och det här är lite av vad de hann med i tisdags under fyrtio minuter... 


Det är inte så svårt att förstå att barn är sådana kunskapssvampar när man inser hur mycket de tar för sig av världen, hur de upptäcker, provar, frågar, testar, leker och studerar. Tänk att ett vardagsrum och en hall kan rymma sådana möjligheter till äventyr.

kommentarer
av: Lisa - mamma till Knut & gravid med nr 2

Det där rosslet nere i lungorna, verkar gå överallt nu! Jag vabbade förra veckan för att Knut hade det och sen har han smittat mig och jag har haft det sedan i fredags. Nu har det gått mest över i snor och täppa, men när jag hostar till så hör man ändå att det är eller varit ngt där nere.



Hoppas att han kryar på sig snabbt! :D

2012-02-14 @ 09:50:05
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0