Klädleverans! Japps, Me&I igen.

För ovanlighetens skull tänkte jag blogga lite om barnkläder. ;) På eftermiddagen idag hämtade jag ut Me&I-beställningen och så här fina blev mina kids. Vincent uttryckte det fint när han gladeligen drog på sig alltihop helt själv (vilket är ovanligt för den här totalt klä-på-sig-ointresserade grabben): "Jag och Claudia ska leka att det är sommar!"


Superfina kläder verkligen! Och storlekarna blev kanon trots att det är rätt mycket mix'n'match. Vincents shorts är i 98/104, medan t-shirt och sweatjacka är 110/116. Claudias knickers är 86/92, tunikan 98/104 och summersuiten (med cirkusmotivet) i 86/92 - som tyvärr är största storleken för det plagget, och just i år har Me&I krympt sina storlekar rätt så rejält. Den sitter jättebra på henne nu men jag hoppas verkligen hon kan ha den i sommar också. Några cm till kan hon i alla fall växa i den. 

Jättetack till mormor och oma som givit några av plaggen till barnbarnen, det uppskattas verkligen!

kommentarer
av: marilou

Hej Emma,



Jätte fin blev kläderna. Ja, hoppas Claudia kan ha cirkus dräkten i sommar också. i kan sätta beloppet på Pieter eriks konto. Hur mycket ar det nu?



/Marilou

2012-02-11 @ 19:35:47
av: Lina

Kika in här och jag älskar att du skriver ut storleken på barnens plagg :) är så himla svårt att veta hur storlekarna är i många fall så det är kanon.

2012-02-19 @ 20:30:45
URL: http://rocktroll.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0