Alexanders dop

Idag har vi firat lilla sötnosen Alexanders dopdag. Fint! Och trevligt med god mat på mysiga Skyttepaviljongen efteråt. 


Egentligen håller jag på med någon typ av storstädning av nedervåningen här hemma (inte med att blogga alltså, hrm). Fast nu är jag nere på detaljnivå och organiserar min present & paketlåda. Bäst jag kommer vidare så här blir snyggt någon gång så jag kan gå och lägga mig. Tänker ta sovmorgon imorgon i alla fall, fast nu tickar klockan iväg lite för mycket. Back to work!

kommentarer
av: Sigrid

Är det Pieter på de övre bilderna? Han ser så annorlunda ut! Passar väldigt bra i hästsvans och skägg!!

2012-01-29 @ 10:35:38
av: Emma H

Ja visst är det Pieter! Jag tycker också han passar så här. =) Men så gillar jag omväxling också och tycker om att han byter stil på hår och skägg.

2012-01-30 @ 00:00:38
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Sigrid

Helt klart det snyggaste jag sett honom! Men så gillar jag ju att min make har halkat in på skägg och hästsvans också, haha..

2012-01-30 @ 11:31:13
av: Anonym

söta bilder:)

2012-01-30 @ 16:14:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0