Nytt från Mini Rodini

Jag tror att många av er som läser bloggen tycker det här är urtråkigt, med barnkläder alltså. Men jag vet att en och annan uppskattar det, och framförallt tycker JAG att det är jättekul. Så ni (troliga majoritet) som gäspar får stå ut med mina barnklädesspaningar. Och vänta på nästa inlägg.

Svenska märket Mini Rodini har släppt sin senaste kollektion nu i dagarna. Fin fin fin! Kika in hos t ex Oii barnkläder (som alltid har fraktfritt) för att se alltihop. Ögongodis! 


Så här skriver Mini Rodini om sig själva:
"Mini Rodini startades 2006 av den svenska illustratören Cassandra Rhodin. Inspirerad av hennes farfars far – den legendariske cirkuskungen Brazil Jack – har hon skapat en ny typ av barnkläder, som låter barnen uttrycka sin kreativitet och sitt humör. Med hållbarhet och kvalité i fokus skapar Mini Rodini kläder som föräldrar vill klä sina barn i, och som barn älskar att ha på sig. Idag finns Mini Rodini representerade på över 200 platser över hela världen."

Min fina lokala lilla barnklädesbutik Spillevinken får också in delar av kollektionen (första gången de tar in Mini Rodini!) och de ska anlända vilken dag som helst. Då blir det nog dit för att känna och klämma lite live.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Jag älskar "short leg" ser så himla mysig ut till sommaren :D

2012-01-30 @ 21:36:10
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0