Resultat vecka två

Den här veckan har jag räknat kallt med plus på vågen, och har känt att allt mindre än 2 kg plus är bra. Anledningen är främst att första veckan var en fastevecka och det är naturligt att gå upp lite igen efter en sådan. Dessutom har jag röd vecka, plus att min rygg fick en knäck i fredags vilket har gjort att jag knappt kunnat röra mig i några dagar. Men ser man på...



Jag slapp det där plusset!!! Känns kanon, och imorgon drar nästa vecka igång. Ryggen är inte helt bra än men klart på bättringsvägen (jag försöker röra mig lite lagom) så jag satsar på gymmet igen imorgon lunch enligt planen. Men undviker alla core-övningar ett litet tag till. Det får bli armar, axlar och crosstrainer.

kommentarer
av: Elin S

Heja dig Emma!

2012-01-15 @ 23:38:01

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0