Resultat vecka tjugotvå - slutrapport

Här kommer den lite försenade sista rapporten. Jag hade som mål att gå ner från 88 kg 1 januari i år till 75 kg på Claudias födelsedag 3 juni. Jag lyckades inte riktigt, men är nöjd ändå. Nöjd över att ha lyckats fortsätta nedåt och ha kommit så nära målet som jag ändå gjort. Så här blev slutresultatet, bara 1,4 kg från målet. Och dagen innan invägning låg jag faktiskt på 75,6 kg vilket kändes otroligt bra.



Det här är ingen målgång utan bara slutet på min veckorapportering. Jag ska fortfarande ner till 75 kg, helst några kilon till. Och jag ska fortfarande jobba med att äta vettigt, att träna hyfsat regelbundet, och att sova mer. Det är en sak jag inte alls lyckats få till än.

Jag kommer säkert rapportera när jag nått 75-målet, och en del inlägg i den här kategorin droppar troligtvis in lite då och då. Min största utmaning just nu: Sommaren. Det får bli begränsningar på antalet glassar per vecka/månad och det får definitivt inte bli godis varje dag. Ska bara bestämma precis vilka begränsningar. Och skriva ner dem. Lycka till mig!

kommentarer
av: ZtorZillen

Bra jobbat!

2012-06-11 @ 21:55:53
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0