Falun fyllt av Svensk skidspelen

Tänk vilken tur jag har som har en pappa som sitter i kommunfullmäktiges presidium här i stan eftersom det medför två vip-biljetter alla dagar på Svenska skidspelen. Lycka! Idag gick jag och och Lasse till Lugnet med barnen. Vi åt lunch och tittade på damernas 2,5-kilometerslopp i vårsolen. En kanonfin dag verkligen.


Imorgon tar jag och barnen med oss Pieter istället, och på söndag kör vi samma konstellation som idag. Igår var dessutom jag och the kids på invigningen på Stora torget tillsammans med Josefin och Saga. Såg Charlotte Kalla och köpte varsin mjukis-Bubo åt barnen. Vims och Sagan dansade med och kramade de stora vandrande Bubosarna gång på gång.

Skidspelsmaxad helg, yey!

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Åhh Bubo, vilka minnen. Jag har kvar min som jag fick som liten knodd. Måste väl införskaffa en egen till Molly sen, kanske nästa år så kan hon va med och åka skidor också :)

2012-03-17 @ 00:50:55
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0