Muuuuums!

Jag har haft en dålig vecka vad gäller nyttigheten. Fuskat lite, småätit lite, ätit både wienerbröd och bulle till fikamötet på jobbet, köpt ett par chokladbitar för första gången sedan årsskiftet. Det är okej med bakslag ibland, bara man tar sig upp igen. Jag skyller på tre veckors influensa med hosta (som fortfarande inte är helt borta). Grejen är väl att det egentligen varit en specifik sak som jag längtat efter, långt mer än allt annat... 

Hembakt nybakt grovt och fröigt bröd, rykande varmt med smältande smör...


Ikväll gjorde jag det, bakade mitt efterlängtade bröd. Äter det jag längtar efter så jag slipper fylla på med substitut, sådant jag tror att jag är sugen på och "måste ha". Jag saknar verkligen bröd, mackor. Så nu fyller jag på behovet för att kunna ta nya tag. Och imorgon tänker jag träna igen för nu får de här sjukdomsveckorna faktiskt ta att vara över. Nästan frisk är jag. Nu kör vi!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0