Resultat vecka elva

Den här veckan fick jag ett jaha-ja-okej-ja-men-vad-bra-då-resultat. Jag är FORTFARANDE sjuk. Fortfarande går det åt rätt håll men den här hostan är sååå dryg. Jag kan fortfarande inte träna och ärligt talat är min moral vad gäller ätandet sådär. Jag har ingen lust att vara nyttig helt enkelt. Fast jag har varit ganska duktig trots allt. Bara småfuskat om än rätt många gånger. Jaja, resultatet var ju snällt mot mig. 



Och imorgon är det måndag igen och då är jag nyttigare igen och snart måste den här hostan väl ändå vara helt över så jag kan träna igen. Jag är oerhört sugen på hembakt varmt bröd med smältande smör. Och hembakta kanelbullar. Och hallonbåtar...

kommentarer
av: Therese, Henry & Charlie

Ja men hallå!! Det var ju ett bra resultat om du inte känt att varken moralen eller motivationen varit på topp!! :) Sen kommer det ju toppar och dalar och motivationen tryter, man hamnar på platå osv... Men nu är det inte långt från tvåsiffrigt, så hejja hejja!! Märker du stor skillnad på kläder och så?

2012-03-22 @ 13:43:45

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0