Nästan badrum

Jag har ju inte visat upp det färdiga badrummet än. Och nej det är inte hundra klart än och vi segar lite med det sista. Handdukshängare och det där. Vi trivs i alla fall riktigt bra där inne, det är så fint!


Ordentliga efter-bilder kommer när allt är på plats.

Nyligen fick vi höra att firman som hade hand om vår renovering har gått i konkurs. Hjälp och puh! För vi betalade det mesta innan allt var klart. Tänk om... men nu struntar vi i att tänka om. En liten faktura hade vi kvar, en på några tusenlappar. Och de hade lite småfix kvar (byta duschslang til en längre, måla lite i taket på några ställen och några smågrejer till). Men vi får se det som kvitt. Vi har ett badrum, and lovin it. Och vi ska aldrig mer betala något innan jobbet är klart. Nära är nog.

En sån lycka som kan finnas i att ha ett badkar.

kommentarer
av: Eva

Vilket fint badrum förstår att ni trivs =)

2012-05-15 @ 20:13:46
URL: http://taweret.blogg.se/
av: Mikaela

supervackert !!!

av: Vendela

Hejsan,

vilket fint resultat. Och vilken tur ni har med firman. Det oroar mig bara att tänka på hur det kunnat blivit annars. Men nu kan ni istället njuta av det fina resultatet. Skulle du vilja visa upp det på Byggla? Du kan bara maila mig så berättar jag mer om Byggla och om den lilla presenten du får om du är intresserad :)

Ha det fint!

/Vendela

2012-05-16 @ 10:10:29

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0