Sussa sött

Skönt att ta en power nap mitt på dagen. Skönt för mamma också som får lite lugn och ro och kan dricka en kopp kaffe och kolla datorn. Och skönt för storebror som ofta får kika på film.



Det är full rulle hos oss. Fotat en del men inte allt. Men lite rapport ska jag väl lyckas med ikväll. Dagen bjuder iaf på syster/kusinbesök, kosläpp och amerikapåhälsning med middag. Och så ska jag lyckas plantera äppelträdet vi handlade igår - ikväll. Och Pieter ska komma hem från min bror Emanuels svensexa i Stockholm (och helst bli lycklig över att jag städat hela huset, wohoo, haha). Och jag ska fixa med bröllopsprogrammet. Och hinna varva ner lite också. Och sova. Wellwell, bara roliga grejer i helgen så jag har det bra.

Wakey pakey lillbarnet nu då. Snart anländer amerikabesöket.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0