Gult är fint

De är mästare på att leka i sandlådan utanför vårt hus. Sandlådemästare helt enkelt. De jobbar och fixar, lagar sandmat och krattar och gräver och skyfflar och gör vägar och fyller hinkar och häller sand på varandras huvuden. Kort sagt, i sandlådan trivs de. Och en solig dag är det mer än härligt att sitta på någon av våra vita trädgårdsstolar utanför huset med en kopp kaffe i handen och se kidsen röja runt och ha roligt tillsammans.


Dessutom smutsar de ner kläderna så ordentligt att deras mamma jublar över att få plocka fram något nytt fint ur garderoben. Fniss.

Claudia i klänning från Villervalla. Vincent i linne från Mini Rodini och shorts från Me&I. Båda i gubbkepsar från H&M.

kommentarer
av: Lena

Visst är det fint med gult. Jag har fått gulfeber tror jag. Massa gula saker i kökte, gula blommor i hallen och jag har beställt en gul topp. Jag som aldrig gillat gult förut, fniss!

Dina fina barn är jättefina i sina gula kläder.

2012-05-29 @ 10:54:39
URL: http://hojdgrand.blogspot.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0