Elefant version 2.0 är klar + framtidsdrömmar


Idag är första officiella jobba-hemma-dagen. Barnen är på dagis och jag har bland annat ritat klart den här elefanten, börjat planera för att göra om min hemsida, gjort en prislista till mina olika tavlor, och försökt få till att börja sammanställa arbetsprover (vagt det lät va?) för att söka till Fornby folkhögskola. Känner mig inte särskilt effektiv måste jag säga, men jobba hemma är riktigt trevligt. Skulle lätt kunna göra det hela tiden om jag lyckades tjäna tillräckligt med pengar på mina egna grejer.

Sitta och rita stora tavlor, sätta ihop några grafiska grejer i datorn, marknadsföra mig en stund, rita mönster åt brickor och kuddar, designa barnkläder, illustrera och skriva egna barnböcker, och så lite ordentlig skrivartid så jag fick jobba på den där romanen någon gång, äntligen. Det är vad jag vill. Egentligen.

kommentarer
av: Mamalivingit

Vilken mysig blogg du har!
Har lagt till dig på bloglovin' så att jag kan kika in flera gånger.

Hoppas att du haft en bra dag.
Kram

2012-11-05 @ 19:39:55
URL: http://mamalivingit.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0