Pop hjärta Finsta

Eller Po.P likes Finsta som de själva skriver. Imorgon - 31 oktober - släpper Polarn o Pyret sin kollektion i samarbete med streetkonstnären Finsta. Vet inte vad jag tycker riktigt än, men det här mönstret ser rätt kul ut i alla fall:

Den här typen av samarbeten med utomstående designers och unika specialkollektioner är verkligen en trend bland barnkläder just nu (vuxenkläder har jag noll koll på). När Pop släppte sin jubiléumskollektion förra hösten var jag förbi redan första dagen och shoppade lite. Där var livat kan jag säga. Plaggen bara flög iväg och Facebookgrupperna var smått galna. Återstår att se om den här specialkollektionen blir lika poppis.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Tror inte det blir lika poppis, verkar inte så i snackis-gruppen men däremot de nya ränderna. Många som shoppat redan och var som galningar idag när de flesta butikerna släppte dem, mer kommer imorgon när det här släpps. Jag älskar de nya ränderna också, ialf på bild via datorn men måste nog kika in det live i butik :P

2012-10-30 @ 23:04:05
URL: http://surrovich.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0