Kusinbröllop i helgen

Nu är jag återkommen från min yngste kusins bröllop. Väldigt trevligt och roligt, glatt och fullt av musik. Wow vilken hög musikalisk nivå på precis alla tal och uppträdanden under kvällen, det var riktig show. Men mycket inslag av gospel.

Jag och mina föräldrar bilade ner till Göteborg i fredags, och jag och Annette hann med en snabb sväng på stan. Fikade lite i Haga och kikade in hos Villervalla. Sedan hem till min mormor för middag och sova. Upp nästa morgon och på med finkläderna, och så iväg i bilen igen. Rätt skönt att inte ha med barnen den här gången, det gick liksom att ta det lugnt och ägna uppmärksamhet åt allt som hände och sas för en gångs skull. Och skönt för dem att slippa resa.


Inte det bästa kortet på mig direkt, men bäst av de få jag fastnade på, så det får duga. Natten till söndag bodde vi på samma pensionat som förra gången en av kusinerna gifte sig. Och i morse käkade vi frukost och så var det dags för bilfärd igen. Den här gången tog vi med oss min mormor upp till Falun, så nu blir hon här i några dagar. Väldigt trevligt och roligt! Önskar jag hade sluppit jobba bara, men vi hinner ses en del i alla fall. Och barnen får träffa sin gammalmormor.

kommentarer
av: Fru Henning

Så roligt att se bilderna :)

2012-09-24 @ 11:22:35

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0