Betongvecka

Jag har inte rapporterat så mycket från skolan på sistone, men vi har målat för det vilda. Skönt att få göra något helt annat då den här veckan (även om det är jättekul att måla), vi har jobbat med betong! Samtidigt har jag blivit knockad av en rejäl förkylning, och känt mig rätt vimmelkantig. Har inte velat missa betongen bara så jag har släpat mig till skolan, men imorgon tar jag sjukledigt. Har hunnit med en hel del ändå på de här tre dagarna (tis-tors). Veckan började i måndags med att jag hade sjukling-Claudia med mig för att sitta utställningsvakter tillsammans med min kurskompis Emma (den förste). Det gick jättebra, Claudia var så bra att ha med som jag hade hoppats. Och betongen då, här kommer instagramrapport från mitt gjutande:


Jag gick lite tidigare en dag när inte orkade mer, köpte lite nya skor (även åt barnen) och satte mig sedan på Waynes och drack den största latten jag kunde hitta medan jag väntade på att Annette skulle jobba klart. En hel timme hade jag framför mig och ingenting som tvingade mig att resa på rumpan, sååå skönt. Och imorgon tar jag sjukledigt och hoppas hinna vila upp mig ordentligt, och nu måste jag gå och lägga mig och imorgon ska jag bara ta det luuuuuugnt. Tokvälbehövligt.



kommentarer
av: Linda

Emma

Jag hittar inte din mailadress någonstans, men chansar att du ser detta.
Hittade en butik på nätet och tänkte direkt på dig...
http://precisensan.se/
Härliga retrosaker =)

med värme Linda

Svar: Åh tackar, ska kolla in direkt! =) Min mejladress kan du få också: [email protected]
/Emma
Emma Henning

2013-04-30 @ 00:23:05

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0