Göteborgsdagarna - del 3

Fjärde dagen på vår femdagars påsksemester i götet var full av trevligheter. Först bussen hem till min kusin med fru och dotter - som skulle fylla ett år några dagar senare. Så vi kom med present, och fick gott fika med kaffe och mackor och bullar. Kul att se hur de bor, första gången vi hälsade på. Och roligt att träffa lilla Lovisa igen som hunnit växa otroligt mycket sedan vi såg henne sist.

Därefter åkte vi vidare åt olika håll - jag och barnen tog bussen till Slottskogen där vi mötte upp med några vänner med barn i samma ålder. Vi håller kontakt via nätet, och börjar ha känt varandra riktigt länge vid det här laget. Försöker ses när jag är i Göteborg. Vi är ett rätt stort gäng så oftast passar det för några att ses när jag är på plats.

Efter några soliga mysiga timmar i Slottskogen (grabbarna hittade varandra jättesnabbt, det var så kul att se), åkte vi hem till mormor/gammalmormor där hon, Annette och Pieter redan befann sig. Barnen fick middag och jag gjorde mig redo för att åka ner på stan. Restaurangbesök med tre andra vänner från samma mammagrupp var inbokat, och ytterligare jättetrevliga timmar för mig. Sedan var det bara sova kvar innan resdagen hem stod för dörren.


Vi kom hem efter fem dagar fulla av trevligheter, och hade helgen på oss att varva ner innan allvaret tog vid igen. Vi ses snart igen mormor! Vincent och Claudia pratar mycket om sin gammalmormor, och tyckte det var riktigt roligt att hälsa på dig! 

kommentarer
av: mormor/ gammalmormor Maj-Britt

måndagkväll den 22 april
Hej och tack för alla trevliga bilder från er vistelse här i Göteborg som var så roligt när ni vr här och mycket som jag kunde vara med om också!
Roligt, roligt att få se och minnas!
En stor kram till er alla och ha det så bra!
Mormor/Gammalmormor Maj-Britt i göteborg

2013-04-22 @ 20:48:43
URL: http://www.sitamoia.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0