Färglära

Veckan som gick började med två temadagar för hela skolan. Jag rapporterar mer från det när vi är klara - vi ska även ha två dagar i veckan som kommer, plus en dag till den tredje veckan - allt på temat Ondska och godhet. Men i onsdags fick vi äntligen plocka fram våra färger och börja kladda! På schemat: färglära. Vi började med ett antal uppgifter och frihet att välja vilka vi ville göra, hur mycket och på vilket sätt. Så här blev mitt resultat (jag kan lova att det såg helt olika ut hos oss alla, jättekul att gå runt och kika efter ett tag):


Jag kände mig lite lost där ett tag, men i fredags fick jag ändå till något. Det ska bli kul att fortsätta imorgon, fast då ska vi även lägga till collageteknik. Får väl se hur det går.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0