Mini Rodini, Blingo & Me&I

Mini Rodini är här! Mitt favvomärke vad gäller barnkläder. Även om jag är väldigt ombytlig och gillar en mängd olika stilar, och aldrig skulle kunna hålla mig till bara ETT märke. Några av favvoplaggen från nyaste kollektionen:



På fredag ska jag på Blingo-visning hos Sandra. Kläderna släpptes nu ikväll. Hittar inte så många favoriter åt barnen (än, det kommer dyka upp fler plagg), men en del riktigt fint åt mig. Jag gillar kvalitén i Blingos kläder, och vet att de passar mig i stil och form.



Även Me&I har nyligen släppt sin vårkollektion. Jag tycker inte om den nå vidare, sämst sedan jag började shoppa Me&I. Fast just nu är det ju bara bra eftersom jag ändå inte har råd att lägga nå vidare mycket pengar på barnkläder. De favoriter jag ändå hittat so far är dessa (och här är det barn som gäller eftersom deras damkläder är för tantiga för min smak och inte sitter så bra på mig):


Dessutom släpper ju alla de andra underbara barnklädesmärkerna sina kollektioner ungefär nu också, Småfolk och Molo bl a och en bunt andra som förtjänar att visas upp de med. Det svåra är att de gör så väldigt mycket kläder, men det kanske dyker upp fler inlägg. Troligtvis, om jag känner mig rätt.


kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0