Snöborgsbygge

Hej som hastigast! Här kommer en bild från gårdagens snöborgsbygge hos Linnea med familj. Vi höll på i bra många timmar och både barnen och vi hade jättetrevligt. Med ärtsoppslunch och allt. Imorgon efter dagis måste vi nog gå förbi och se hur den blivit, för det fortsattes att bygga på den även idag när inte vi var med. 


Idag var en skön hemmasöndag. Josefin, Saga och Puffo var här och det blev Passion Play-rep i flera timmar medan barnen lekte och jag kollade på skidor i datorn uppe på Claudias rum. Hon var blöjfri (vi övar med henne lite då och då nu) och det gick sådär idag. Men det var en behaglig dag utan måsten.


Sedan kom solen och jag satt ett bra tag på bänken utanför dörren och njöt av solen och led av värmen. Jag vill ha minusgrader ett tag till, åka mer skidor (jag lyckas ju aldrig komma iväg) och slippa slask och så där. Imorgon börjar min sportlovsvecka, dvs jag är ledig från skolan men ska se till att jobba på med mitt företag. Och Pieter jobbar natt. Det kommer bli en udda vecka, förhoppningsvis ett skönt avbrott i alla fall. 


God natt!
 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0