Stad i regn

Här är det senaste motivet jag jobbat med (hemma alltså). Jag måste testa lite olika varianter på att färglägga tror jag så det kan nog bli rätt många fler av denna tecknade.

Just idag sitter jag och håller på med lite större hus ur den här bilden som troligtvis blir en helt annan produkt. Vi får se. =) Jag har sportlov från skolan vilket betydde att jag kunde börja dagen med en otroligt fin skidtur uppe i Stångtjärn. Underbart.


Resten av dagen och veckan ska mest ägnas åt mitt eget företag och saker relaterade till det. Nästan bara roliga kreativa grejer. Lycka till på mig!

kommentarer
av: mamma Annette

Ja, lycka till på dig! Vilken passande start på sportlovet med en skidtur! Jag saknar min medresenär till jobbet, fast får ju å andra sidan njuta av fler uppdateringar på bloggen. Jag åker buss denna veckan, så bilen finns tillgänglig om ni behöver.

Svar: Ja bloggandet hinner jag med lite bättre nu. Och allt annat med, jobbandet och barnumgängandet. Väldigt välbehövligt.
Emma Henning

2013-02-25 @ 16:08:06

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0