Gott nytt år 2013!

Nytt år, nya utmaningar, nya möjligheter. 


Vi firade igår med goda vänner och smarrig mat, väldans trevligt. Jag sitter och plockar ihop lite kort till en årssammanfattning. Förra året blev den lite väl stor, jag har så svårt att utesluta bilder. Nu försöker jag hålla mig till en eller två bilder per månad, får se hur bra det går. =)

Det är ju för övrigt skittråkigt med det här tövädret. Jag är oerhört glad över att det var så vinterfint över jul, men fyra-fem plus här gör världen slaskig och grå. Blä. Pieter byggde i alla fall en snögubbe med barnen (som synes åter i regnställ) igår, får se hur länge den klarar sig. Och kolla in snösmältningen från vårt altantak...


Nyårslöfteslikt börjar mitt nyttiga liv igen idag. Liksom förra året startar jag med fasta för att övergå till kolhydratfattig och begränsad kost framöver. Jag har badat i socker senaste halvåret, med ett fint crescendo nu vid jul. Så tillbaka till början, nu kör vi!
 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0