Hösthälsning

Hej hej från familjen mitt i hösten!


Tur min mamma såg till att fota oss för någon vecka sedan, dels med sin kamera och sedan fick hon ta några med min mobil också - därifrån (och mobilredigerad) är det här familjefotot. Kvalitén är ju långt ifrån den bästa, men bättre än att inte ha nåt i alla fall.

För egentligen vill jag vill ut och fota barnen och oss i de vackra höstfärgerna, med min riktiga kamera. Vet inte om det blir av bara, det brukar vara planen varje höst och det är verkligen inte ofta jag lyckas. Har fina höstbilder från när Vincent var halvåret gammal, och kanske något mer år. Hrm, skärpning på mig. Till helgen kanske! 

Om inte min bror Emanuel och svägerska Nina fått barn då och vi åker och hälsar på! De hade bf i lördags så nu illväntar vi allihop mycket nyfiket och aningen otåligt. Det kommer bli så roligt att få ett alldeles färskt litet brorsbarn!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0