Dagisfotade, fast hemma

I förra veckan var det dagisfotografering inplanerad. Eftersom Pieter var ledig så tog han med barnen dit bara för själva fotograferingen, som gjordes utomhus. I bylsiga höstjackor och allt. Jag har ingen aning om hur korten blev, de kanske är fina (det är ändå gruppbilden som är roligast att ha), men eftersom jag valt ut kläder tänkta för bilderna på morgonen, så var jag ju tvungen att plocka fram min egen kamera när jag kom hem och fota lite själv. Ibland har man tur och charmtrollen ställer upp, de hade t o m riktigt roligt. Det syns.



Notera temat: elefanter! Klänningen har min bekant Linda sytt, hon har ett märke som heter Chocolate Monkey (vars logo jag utformat). Tröjan är från Småfolk. Båda plaggen hör till mina absoluta favoriter i barnens garderober. Byxorna får också vara med på ett hörn: strumpbyxor från Polarn o pyret, och orange velour från Me&I.
 

kommentarer
av: linda

vad glad jag blir! :)

2013-09-25 @ 01:31:57
URL: http://smallfeet.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0