Tvåmånadersdagen

29:e mars, på Marius tvåmånadersdag strosade vi bort till mormor och morfar och fikade på nybakta bullar och hade det skönt i solen. Fin dag!



Det var första gången vädret kändes så varmt att Marius fick vara utan mössa och andra ytterkläder en stund utomhus, och jag la ut en filt i dungen bakom mina föräldrars hus och fotade honom. 


Det är en fin tid som kommer nu med våren och sommaren. Snart exploderar världen i ljusgrönt. Kläderna ovan är för övrigt från Molo i stl 62 och invigdes på tvåmånadersdagen. Filten är från Polarn o Pyret. Vincent och Claudia hade inga kepsar med sig, jag har liksom precis insett att det börjar bli keps- och solkrämstider så smått. Så jag tryckte på dem ett par hattar från utklädningshörnan när de var ute och lekte i sandlådan mitt i solen. Det fungerade fint det med.

 
 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0