En vecka och en dag

Igår fyllde Marius en vecka. Jag som tänkt uppmärksamma det på något sätt låg istället i feberfrossa på grund av mjölkstockning, inte det minsta kul. Efter en del kämpande så mår jag rätt mycket bättre idag, och de flesta av mina efter-förlossningen-bekymmer börjar bli lite bättre vilket är skönt. Idag firade vi istället en vecka och en dag med att åka till BB:s mottagningsavdelning för att göra hörseltestet de inte lyckades med när vi var kvar på BB. En vecka alltså, bäst att illnjuta av spädistiden nu (mitt i mjölkstockningar och andra krämpor), den varar inte så värst länge.


Jag har börjat göra ett inlägg om förlossningen och dagarna på BB också. Mest med massa bilder, men även en del om hur allt gick till. Det dyker väl upp här så småningom.
 



kommentarer
av: mormor/gammalmormor

fredag den 7 februari
Hej Emma! Så jättegullig han är lille Marius och grattis till att ha fyllt 1 vecka!
En stor kram
till hela familjenfrån gammalmormor Maj-Britt

2014-02-07 @ 11:07:17
URL: http://www.sitamoia.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0