Vagnspremiär

Idag var det vagnpremiär för mr. M i vår nya fina Kronan. Vi gick de kanske hundra metrarna till den lilla skridskoplanen i backen, barnen åkte lite och vi strosade runt på isen, och sedan gick vi hem igen.

Skönt att lufta oss allihop litegrann. Speciellt mig som suttit inne så gott som hela veckan. Nu börjar alla post-gravid-och-förlossnings-krämpor så sakteliga ge med sig. Nu gäller det att jag hakar på och börjar komma igång också så att jag kan må ännu lite bättre. En knapp vecka kvar tills Pieter börjar jobba igen och allvaret börjar för mig, huvva.



kommentarer
av: Eva

Vagnen ser supermysig och skönt för både dig och Marius och komma sig ut lite grann.

2014-02-08 @ 07:31:37
URL: http://taweret.blogg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0