Sju dagar till bebis, eller?

Nu är det precis en vecka till beräknad bebbe. Fast den får gärna komma lite tidigare tycker jag, men den som lever får se. Så vi går väl runt här i vårt ingenmansland ett tag till och väntar.


Idag är både Pieter och Claudia hemma med feber och förkylning (Claudia fick bli hemhemtad strax efter lunch), och jag är hemma eftersom kroppen måste vila. Så bara storebror är på dagis. Eftersom Pieter har jobbledigt måndag och torsdag, och jag tänkt vara hemma på fredag, så är det bara två dagisdagar den här veckan och då kan han lika gärna få vara där så vi tre sjuklingar slash preggosar kan ta det lite lugnt. Får hoppas alla piggar på sig snabbt, vi ska ju trots allt orka med en bebis i familjen väldigt snart.
 

kommentarer
av: linda

sååå spännande! tänk vad tiden gått fort. galet! ser fram emot att följa er och er nya familjemedlem :)

2014-01-21 @ 18:45:11
URL: http://smallfeet.se
av: Lisa - mamma till Knut, Agnes & lillebror William

Det har gått så himla fort tycker jag! Nu äre nära! :D

2014-01-22 @ 10:36:19
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0