Två töser i Villervalla-klänningar

Jag och Sandra träffades på gravidvattenyoga när vi väntade våra döttrar Claudia och Molly för snart fyra år sedan. När vi insåg att vi köpt nästan likadana klänningar åt våra barn så vi såg till att matcha dem en gång när de var två månader. Sedan har vi inte kunnat låta bli att köpa likadana klänningar i större storlekar (begagnat då så klart) och göra om samma sak. Vi gjorde det när döttrarna var 1,5 år, och igen nu i måndags. Roligt! Och så gillar jag att ha en partner in crime i mitt barnklädesintresse.


Det är så klart riktigt roligt att både vi och barnen trivs så bra ihop också. Både Vincent och Claudia leker riktigt bra med Molly, så hon är bådas kompis (även om Claudia hävdar att hon är mest hennes). Och nu har jag och Sandra varsin liten bebis igen, är föräldralediga samtidigt och hinner ses lite mer igen. Grymt!
 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0