Överbysommar 2015 - del 3

Äntligen sista delen av förra sommarens Överby- & Göteborgsresa. Pieter körde hem halvvägs igenom den för att börja jobba, men jag och kidsen stannade ett tag till. Med bara en bil mellan oss och Annette & Lasse så blev det att vi delade lite på oss, och testade att ta tåget till Strömstad och lite så. Härligt hade vi det, och bättre väder än många andra verkar ha haft den kalla sommaren 2015. För nog är det bra mycket sol på mina bilder, mina minnen. Snart dags att göra nya sommarminnen. Men först...

 

kommentarer
av: Gammal mormor Maj-Britt

Hej Emma! Det är den 15 maj idag och Pingstdagen och jag fick fram dina fina bilder sen ni var här förra sommaren och vi var på Liseberg så roligt!

Nu kan jag inte skirva eller skicka mail men jag fick in din blogg så hälsa Annette att min dator inte fungerar och det är i dag den 15 maj

2016-05-15 @ 17:46:20
URL: http://www.sitamoia.blopgg.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0