Resultat vecka tre

Ännu en vecka när jag inte kunnat träna ordentligt, dvs inte alls. I måndags vaknade jag med ont i halsen = big no no vad gäller träning. Så min gympapåse fick stå orörd. Dessutom var ryggen inte helt bra. Återigen en invägning när jag förväntade mig plus på vågen men jag lyckades ändå få ett litet minus. Puh.



Men det här duger inte i längden. Känner mig nästan frisk nu och idag var jag ute och åkte längdskidor för första gången på två år. Jätteskönt! Hoppas jag får till fler gånger. Inte så lätt när jag och Pieter måste åka om varandra eftersom den ena behöver vara hemma med barnen. Hur som helst, imorgon blir det gymkassen med till jobbet igen.

Så här fint var det i spåret idag, med ett par minusgrader i luften:


Lite mer snö i spåren bara så blir de perfekta.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Åhh mys mys mys. I löööv längdskidor. Måste införskaffa mig ett par nya till nästa år och ut och åka :)

2012-01-23 @ 02:18:31
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0