Sprayfärg och pysselhörna

Jag ser allt fler som spraymålar olika saker - möbler, leksaker, prydnadsgrejer, allt möjligt. Samtidigt som jag är lite tveksam till miljövänligheten i sprayburkarna så kan jag inte låta bli att testa. Latmasken och den otåliga kommer-aldrig-till-skott-inredaren i mig måste prova. Så jag har beställt hem lite färger. Montana gold är märket, tydligen överlägset bra säger ryktet.



Första projektet är att få iordning en pysselhörna åt barnen i vardagsrummet. Det har jag önskat mig länge, att få in ett bord där och hyllor med bra förvaring för alla pärlor, färg, papper, ja allt vad det nu kan vara som har bott utspritt över hela huset innan. Gärna undangömt i någon garderob eller högst upp på en hylla, onåbart. Så med hjälp av ett Blocketfyndat bord, Ikea, och lite gul sprayfärg så börjar jag få till något. Återkommer med fler foton när jag är klar med hörnan! Riktigt roligt att spraymåla hur som helst. Vilket otroligt bra resultat, och snabbt dessutom!
 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0