Claudia 6 år

Det är bannemej alltid strålande fint på Claudias födelsedag, 3 juni är bästa dagen att fylla år. Och vilken ljuvlig dag vi har haft, lediga hela familjen (förutom Vincents skola på fm). Med frukostfirande, vattenplaskande i trädgården, bästisen som kom över med en grattisteckning, primiärbad i områdets pool, glass, och så långt firande hela kvällen med våra föräldrar och Pieters bror. Alla droppade in och droppade av som det passade dem. Vi fikade, köpte pizza, drack kaffe och åt tårta, och Claudia (och de andra barnen) öppnade paket utspritt under hela tiden. Bästa födelsedagen! Några kort på Claudia med nya skateboarden i nya klänningen, och några på lilla Claudia vs. stora Claudia. 



Mer från födelsedagen imorgon! Nu måste det sovas lite.
 

kommentarer
av: Annette

Tack för fina kort!

2016-06-04 @ 00:45:04
av: Annette

P.S. Och så var det så roligt att du gjorde en grej av det här med mitt gamla guldhjärta just idag. För jag tänkte på det just när jag skulle gå till kalaset, att det skulle jag ha haft på mig idag om jag hade haft det kvar. Och så kommer jag till er och ser att Claudia bär det och visar mig det. Roligt! Plus så kul med jämförelsebilderna.

2016-06-04 @ 00:54:33

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0